יום שני, 25 בפברואר 2013

מתכוננים לפסח: ביקור ב HM


מתנות › מתנות לחגים › מתכוננים לפסח - ביקור ב HM
פסח עדיין לא כאן, אבל כבר אפשר להריח את האביב. אם אתם חושבים על קניית מתנות מראש, או לפחות על איסוף רעיונות לקראת פסח, כדאי להקדים את הביקור בחנויות, שצפויות להיות עמוסות מתמיד.
הביקור הראשון שלי ב HM בארץ, זה שבעזריאלי, זכור לי כצפוף במיוחד.
התור לחדרי ההלבשה היה פשוט עצום... הגעתי עם חברה וחילקנו בינינו את התפקידים כך שאחת מאיתנו עמדה קבע בתור לחדרי ההלבשה, והשנייה בנתיים הסתובבה לחפש פריטי לבוש ואקססוריז. לא הייתה שום דרך הגיונית אחרת לערוך את הקניות. מדי פעם התחלפנו.
כעבור שעה, גילינו שתאי ההלבשה של הגברים פחות מלאים, ופשוט עברנו לעמוד בתור שלהם...
לא שזה היה קצר, אבל בהחלט ביזבז פחות זמן.
התור לקופות אף הוא היה לא נורמלי. מכיוון שהקופות ממוקמות בשטחי פריטי אקססוריז כמו תיקים, חגורות, צעיפים ותכשיטים, הלכנו על אותה עסקה: אחת מסתובבת לחפש אקססוריז, השנייה בנתיים מחכה בתור לקופה.
מה בכל זאת מצאנו שם אחרי שעתיים וחצי?
הנאה נעימה מיום שופינג מרוכז, שני ג'ינסים במחיר נעים לכיס, טייץ מעולה וזול, טוניקה שחורה מהממת, צעיף אביבי רך, היפה ביותר והנעים ביותר שידע ארון הבגדים שלי זה זמן רב, וגם אחד השימושיים ביותר שיש לי, טי שירט, תחתונים מעולים ותיק צד.
הביקור האחרון שלי ב HM היה מעט שונה, התור היה קצר יותר, חדרי ההלבשה לא היו מלאים ובאופן כללי הביקור הזה, שנערך בשעות הערב המוקדמות, לעומת הראשון שהיה בבוקר, היה בהחלט פחות צפוף. למרות הסיילים. יצאתי משם עם צמידים ותיק קש שמאז כולם שואלים אותי איפה הצלחתי למצוא כזה תיק? מה זאת אומרת איפה, מתחת לאף. בהחלט מקסים.

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl