יום שני, 6 באוגוסט 2012

מתנה לילד נינג'גו 9450 ninjago ירוק



אתם נמצאים כאן: מתנותמתנות לבנים› נינג'גו 9450 
להיט מדהים וחדש חדש נחת בארץ, הנינג'ה הירוק של נינג'גו כבר כאן!
אז לכל הילדים, בעיקר בנים, שאוספים, מרכיבים ומשחקים עם חבילות משחק נינג'גו של לגו, ואשר חיכו כל כך בסבלנות וכה הרבה זמן לרגע המאושר הזה, הנה הוא הגיע, והוא ממש לא זול.
כן, אלה הן כנראה החדשות הפחות מרנינות בידיעה המתוקשרת הזו, חבילה 9450 של נינג'גו הכוללת את הנינג'ה הירוק, 7 דמויות נינג'גו, דרקון נינג'גו להרכבה ומי יודע אלו עוד הפתעות שאיננו בקיאים בהם עד תום – עולה לא מעט כסף.
נכון לעכשיו, חבילת הלגו של נינג'גו מספר 9450 נמכרת בחנויות הצעצועים בארץ במחיר של לא פחות מ 1300 שקלים. יותר מערכות הרכבה קודמות של נינג'גו, אפילו הגדולות ביותר שבהן.
האם המחיר קשור לביקוש המטורף? כמו בכל זירה, כנראה שכן, אבל בחו"ל פער המחירים דומה. ערכות לגו של נינג'גו עולות מעט פחות מאשר הערכה היקרה הזו, וכך בחנויות רבות בחו"ל.
את ערכת 9450 של נינג'גו תוכלו להשיג בארץ במחיר הזה, אלא אם כן יהיו מבצעים או הנחות כלשהן. ניתן לקנות בחו"ל במחיר מוזל יותר, מחירה של ערכת המשחק הזו של לגו בטויס אר אס בחו"ל מגיע לחצי מחיר. זול זה עדיין לא יוצא מאף כיוון, אבל לא ציפינו משום משחק של לגו שיהיה זול.
ערכת המשחק החדשה הזו של נינג'גו מבית לגו, 9450, היא היהלום שבכתר לה חיכו ילדים פה בארץ לא מעט זמן. זו מתנה שמתאימה למי שיש לו יום הולדת או אירוע גדול מאוד קרוב, ורוצים להפתיע אותו במתנה גדולה במיוחד. ערכה 9450 כוללת דרקון נינג'גו להרכבה, מרשים ביותר, מספר דמויות נינג'גו והעיקר, את דמותו של הנינג'גה הירוק של נינג'גו, דמות שזהותה נשארה חסויה עד לעונה זו, ומסיבה זו אופפת את קניית הנינג'ה הירוק עננה של יוקרה, שלא לאמר אף מסתורין.
עדיין מחכים לחנויות צעצועים אינטרנטיות שיביאו את הערכה הזו ויציעו אותה למכירה במחיר שפוי יותר. מישהו מרים כפפה?
ראו גם מתנות לילדים

 
מתנות | מתנות לגבר | מתנות ליום הולדת © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl